Toxic Tour - Niemcy: żarłoczna odkrywkaSpotkania z historiąParasol i kultura plażowa
Plaża i opalone ciała, ale także wykluczenie społeczne: za parasolem kryje się skomplikowana historia polityczna. Historyczka Elsa Devienne opowiada o rozwoju kultury plażowej i o tym, jak zmienił się sposób, w jaki odnosimy się do słońca.