Toxic Tour - Niemcy: żarłoczna odkrywkaSpotkania z historiąAmfora: naczynie do wszystkiego
Dwa tysiące lat zamknięte w ceramice – amfora to naczynie, które w naszych czasach jest jednym z najciekawszych znalezisk archeologicznych. Opowiada bowiem nie tylko historię przechowywania wina i oliwy, ale też o wiele bogatszą opowieść o gospodarce starożytności. Historyczka Sarah Rey odsłania przed nami tajemnice tego naczynia.