Toxic Tour - Niemcy: żarłoczna odkrywkaSpotkania z HistoriąHistoria okularów
Kiedy mnisi założyli okulary, zmienił się świat. Pierwsze szkła powiększające lub „kamienie do czytania” były używane w klasztorach w średniowieczu. Okulary do czytania pojawiły się w miastach takich jak Florencja w XIII wieku i były nierozerwalnie związane z wynalezieniem papieru.