Toxic Tour - Niemcy: żarłoczna odkrywkaSpotkania z historiąLoteria: polityka i hazard
Jak stworzyć losowy system polityczny? Wyrafinowane ceremonie loteryjne, które można było znaleźć na wszystkich poziomach życia politycznego Republiki Wenecji, stanowią zarówno logistyczną osobliwość, jak i inscenizację.