Helgoland: czerwony archipelag
Na pełnym morzu, ok. 50 km od niemieckiego wybrzeża Morza Północnego, leży archipelag, który wygląda jak dorodne kawałki świeżego mięsa. To Helgoland. Ludzi mieszka tam zaledwie tysiąc, za to zwierząt – ogromna i różnorodna reprezentacja. Oprócz charakterystycznych klifów z warstw czerwonego piaskowca, Helgoland ma w sobie różnorodne zakątki, do których zabieramy Was w dokumencie.