Co dalej z rybołówstwem?
Z Wietnamem nadal kojarzą nam się krwawe wojny z Francją i Stanami Zjednoczonymi, ale także konflikty z Chinami i Kambodżą. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę, że kraj ten pozostał jednym z ostatnich państw komunistycznych na świecie i zachował unikalny model gospodarczy w Azji Południowo-Wschodniej.