Kiedy planeta się ubieraNa rewersie mapy
W dobie globalizacji jesteśmy świadkami standaryzacji naszego wyglądu, przez noszenie dżinsów, t-shirtów, trampek, jak i globalizacji przemysłu tekstylnego. Konsekwencja: często nasze ubrania pokonują sporo kilometrów, nim trafią do naszych szaf.