Co dalej z rybołówstwem?
Kampania prezydencka w 2020 roku przejdzie do historii jako jedna z najbardziej brutalnych w amerykańskiej historii polityki. Finalnie, to Joe Biden zajął słynny Gabinet Owalny w Białym Domu. Wiele rzeczy zmieniło się lub ulegnie zmianie w nadchodzących miesiącach, wraz z końcem "niekontrolowanej dyplomacji tweetów": powrót Stanów Zjednoczonych do porozumień klimatycznych z Paryża, wznowienie dialogu z Iranem, poszanowanie multilateralizmu. Jednak niektórzy już ostrzegają: uważajcie, aby nie oczekiwać zbyt wiele od nowego prezydenta, ponieważ świat się zmienił, Ameryka też...