FilozofiaTrudna sztuka pocieszania
Jak to się dzieje, że gdy jesteśmy naprawdę smutni.ne, nic nie jest w stanie nas pocieszyć? Czy szukanie pocieszenia na zewnątrz to zapominanie o tym, że najlepiej pocieszyć możemy się sami.me? Jak pocieszać na odległość? Raphaël Enthoven szuka odpowiedzi wśród psycholożek, filozofek i specjalistów od żałoby.