FilozofiaCzym jest tożsamość?
Jaka jest różnica między byciem osobą czarnoskórą, a byciem nazwanym „czarnym.ną”? Czy świadomy wybór własnej tożsamości to zawsze narzędzie emancypacji? Co zrobić z szufladkami, w które społeczeństwo zamyka całą naszą rzeczywistość?