Jak być hedonistą? - StreetphilosophyFilozofiaCo ma rower do Sokratesa?
Skąd wziął się stereotyp, że sportowcy są głupi? Czy sport to strata czasu? Czy może być medytacją? Albo ćwiczeniem filozoficznym? Filozof Raphaël Enthoven pyta o to Guillaume'a Martine'a, rowerzystę i filozofa, i Chantal Jouanno, karatekę i byłą francuską ministrę sportu.