FilozofiaKochać, jak to łatwo powiedzieć
Miłość jest bardziej obecna w naszym życiu, niż nam się wydaje. Czasem jednak przybiera mało znane postaci: jest miłość fizyczna – ta najbardziej ostentacyjna – miłość siostrzana, braterska, przyjacielska, ale jest też miłość do miasta albo miłość toksyczna. Po czym jednak poznać, że to ona? Jak nie pomylić jej z innym uczuciem?