FilozofiaFilozofia oburzenia
Czy można żyć bez oburzania się? To trudne. Ale czy warto całe życie się oburzać? Jak się nie oburzać, ale zachować wrażliwość? Jak oburzyć się nie rezygnując z myślenia?