FilozofiaJak połączyć prawo i etykę?
Od zarządzania łóżkami szpitalnymi w czasach pandemii po pojazdy kontrolowane przez sztuczną inteligencję: współczesny świat stawia przed nami pytania natury etycznej, w których nie ma dobrej i złej odpowiedzi. Jednak czy takiego rodzaju dylematy muszą kończyć się wyborem? Raphaël Enthoven omawia te zagadnienia z profesorką Frédérique Leichter-Flackiem i prawniczką Iris M. Barsan.