25 maja 2020 roku George Floyd został aresztowany na ulicy za użycie fałszywego banknotu. 8 minut później był martwy, uduszony kolanem policjanta, którego już 18 razy oskarżono o użycie przemocy. Nagle, po latach bezczynności, wybuchła rewolucja. Miasto zawrzało. 7 czerwca 2020 roku rada miasta łagodzi wściekłość części mieszkańców, obiecując zakończyć ten toksyczny związek z policją w Minneapolis.