Bunt kobietRe: Kobietobójstwa w Turcji
Przemoc wobec kobiet osiąga w Turcji nowe wyżyny. Każdego dnia umiera tam przynajmniej jedna kobieta z powodu ciosów męża lub partnera. Te kobietyobójstwa zmuszają coraz to więcej ludzi do wyjścia na ulice. Tendencji nie da się odwrócić po tym, jak rząd turecki ogłosił wycofanie się z europejskiego porozumienia mającego na celu zapobieganie przemocy wobec kobiet.