ARTE kończy 30 latKarambolageEuropejczycy we Francji i Niemczech
9 maja obchodziliśmy Dzień Europy - z tej okazji Europejczycy mieszkający we Francji i Niemczech pokazali nam przedmioty, których najbardziej brakuje im w ich nowej ojczyźnie.