Ofiara z chłopów
Na kilka miesięcy przed przejściem na emeryturę lekarz rodzinny przygotowuje się do przekazania opieki nad pacjentami.tkami swojemu młodemu następcy. Jean-Paul i jego współpracownicy mierzą się z brakami we francuskiej opiece zdrowotnej, której stan stał się ostatnio wielkim problemem.