Kobiecy boks w Jordanii
Coraz więcej młodych kobiet w Jordanii przełamuje tradycyjną rolę i wkracza na ring w chustach i rękawicach bokserskich. Walcząc, chcą wzmocnić swoje ciało, ale także swoją osobowość, aby bronić się przed przemocą i uciskiem. To droga do wolności i niezależności, która jednak nadal jest pełna przeszkód w religijnie konserwatywnym kraju.