Hongkong się nie poddajeARTE Reportage
Największy kryzys w historii Hongkongu trwa. Chińskie władze chcą przyłączyć miasto do reszty kraju wcześniej, niż planowano. Stałoby się tak na mocy nowego prawa, które może zostać ogłoszone w połowie lipca. Pomimo zakazu protestowania z powodu pandemii, mieszkańcy i mieszkanki Hongkongu znowu wychodzą na ulice.