Iron Maiden
Jest 1993 rok. Spece z wytwórni MCA zacierają ręce: właśnie stworzyli nową dziecięcą gwiazdę. Podpisała pierwszy kontrakt w wieku zaledwie pięciu lat! A potem - niespodziewanie - wycięto ją z teledysku. Przedstawiamy nieoczywistą ścieżkę kariery Missy Elliott.