Foo Fighters
W 1997 r. Daft Punk wydał swój album “Homework” i rozpoczął podbój planety. Ale nie wszystkim spodobała się ich twórczość: pewien francuski dziennikarz muzyczny zarzucił im, że album to zbiór niepasujących do siebie puzzli. Jednak Daft Punk dobrze wiedzieli, co robią.