Foo Fighters
Anonimowy perkusista? A może cichy geniusz? Dave Grohl wydał 10 albumów ze swoją grupą Foo Fighters, skomponował 76 utworów bez niczyjej pomocy i wyniósł 9 hitów na szczyty amerykańskich list przebojów. Kim jest ta zagadkowa postać?