Zobacz TAPE: Serge Gainsbourg 3 min
Pięć dekad na scenie to prawdziwe osiągnięcie! Phil Collins to król popu wielbiony przez tłumy. Ale Patrick Bateman, antybohater American Psycho, jest jego przeciwieństwem. Jak to możliwe, że ten drugi jest fanem pierwszego?