Zobacz TAPE: Serge Gainsbourg 3 min
4 lipca 2020 r. Kanji Yamanouchi - japoński konsul w Nowym Jorku - oddał nietypowy hołd lekarzom, którzy walczyli z COVID-19. Wykonał na swej gitarze amerykański hymn narodowy… w stylu muzyki Jimiego Hendrixa. O co chodziło?