Foo Fighters
19 sierpnia 2014. Nicki Minaj wypuszcza teledysk do swojego hitu „Anaconda". Płynące z niego przesłanie jest jasne: precz z dyktaturą chudych ciał na ekranach. Nadchodzi era pełnych kształtów i twerkujących pośladków!