Foo Fighters
Wiecie, czym jest “humanitainment”? Jeśli nie - oto przyspieszony kurs od rapera Drake. W swoim klipie gra współczesnego Robin Hooda, rozdając ludziom banknoty i zachęcając do brania rzeczy za darmo z supermarketów. Ale co z tego zostaje, kiedy nie ma już kamer?