Demokratyczna Republika Konga: życie za gorylaARTE Reportage
W Parku Narodowym Virunga w Demokratycznej Republice Konga strażnicy dosłownie ryzykują życiem, aby uratować goryle i środowisko. 24 kwietnia 2020 r. miała miejsce kolejna tragedia: zginęło 13 strażników i 4 cywilów. Tym samym w tej tylko jednostce w ciągu ostatnich 15 lat życie straciło ponad 150 ludzi.