Sportowa zima w Oslo
Norweska zima wcale nie jest straszna! Zamiast narzekać na zimno, Norwegowie i Norweżki cieszą się ze śniegu i uprawiają sporty zimowe. Narty i sanki idą w ruch nawet w stolicy – Oslo – skąd w pół godziny można pociągiem dojechać na stoki. Jesteście gotowi na odczarowanie najmniej lubianej pory roku?