Chorwacja szuka pracowników
Od wstąpienia do Uniii Europejskiej 10 lat temu, Chorwacja boryka się z problemem masowej emigracji. Rąk do pracy brakuje między innymi w medycynie, budownictwie, czy w usługach pocztowych. Sytuację ratują pracownicy pochodzący spoza Europy, tacy jak Jonathan - Filipińczyk pracujący w Dubrowniku jako listonosz.