Barcelońskie autobusy wodorowe.
Barcelona wprowadziła na swoje ulice przyjazne środowisku autobusy wodorowe. Pomysł zyskał uznanie mieszkańców i miasto zamówiło kolejnych 30 pojazdów. Są one nie tylko ekologiczne, ale też łatwe w eksploatacji - jedno nocne tankowanie, które trwa 10 minut, zapewnia energię wystarczającą na cały dzień pracy.