Portugalskie problemy mieszkaniowe
Chcąc zostać potęgą w dziedzinie IT, Portugalia przyciąga zagranicznych specjalistów z tej branży. Jednak napływ dobrze opłacanych cudzoziemców winduje ceny wynajmu mieszkań, które stają się niedostępne dla studentów. Czy władze mają pomysł na rozwiązanie tego problemu?