Pasta basta! Jedz makaron, oszczędzaj energię.
Makaron jest dla Włochów daniem narodowym, ale jego gotowanie pochłania dużo gazu i prądu. W dobie kryzysu energetycznego pojawiają się więc porady, jak przygotować słynną pastę w sposób bardziej oszczędny. Czy jednak nie odbije się to na smaku tej ukochanej potrawy?