Hard Life - trafiłem do poprawczaka za palenie marihuany
Dennis spędził dwa tygodnie w areszcie dla nieletnich w Düsseldorfie za posiadanie i palenie marihuany. Dorastał w rodzinie zastępczej, a jego biologiczni rodzice się nim nie interesują. Już jako nastolatek miał problemy z prawem ale teraz, jako osobie pełnoletniej, za ewentualne wykroczenia grożą mu poważniejsze konsekwencje. Ma nadzieję, że nauka zawodu pozwoli mu wejść na nową drogę.