Hard Life - mam studia i mam długi
Jana ma 26 lat i rok temu skończyła studia licencjackie, nadal jednak nie może znaleźć stałej pracy zgodnej ze swoim wykształceniem. Od lat pracuje w barach, czasem na kilka zmian, a mimo to ciężko jest jej się utrzymać, nie mówiąc juź o spłacie kredytu studenckiego. Nie mogąc liczyć na finansowe wsparcie rodziny, ma poczucie zakleszczenia i braku perspektyw.