Hard Life - wywalczyłem nam lepsze życie
Cihad i jego rodzice są kurdyjskimi uchodźcami politycznymi. Po przyjeździe do Niemiec założyli firmę, która niestety zbankrutowała. Od tego czasu Cihad jest jedynym żywicielem rodziny. Dzięki ciężkiej pracy udaje się mu zapewnić swoim bliskim finansowe bezpieczeństwo. Teraz chce zrealizować swoje marzenie o zostaniu zawodowym kickbokserem.