Hard Life - nigdy tam nie wrócę
W 2016 r. Hadir z mamą i dwójką rodzeństwa musiała uciekać z Iraku, gdzie jako Jezydzi byli prześladowani. Po przeprawie przez morze i długiej pieszej wędrówce rodzina dotarła do Niemiec. Choć początki były bardzo trudne, to dzięki ciężkiej pracy Hadir, jej mamy i brata, udało im się wydostać z imigranckiego getta. Teraz Hadir chce zostać asystentką medyczną i zapewnić rodzinie lepszą przyszłość.