Buntownicy: Buntuję się, więc jestem
Bohaterami tego odcinka są artyści uprawiający sztukę aktywistyczną. Swoimi prowokującymi, często powodującymi dyskomfort działaniami wprowadzają do przestrzeni publicznej fundamentalnie ważne tematy. Takie kolektywy jak "Centrum Politycznego Piękna", "PENG Collective" czy "Radykalne Córki" wierzą, że sztuka zaangażowana politycznie jest istotnym czynnikiem zmiany.