Buntownicy: Buntuję się, więc jestemsiła satyry
O tym, że śmiech i satyra mają wielką moc, wiadomo nie od dziś. Enissa Amani, Shahak Shapira, Nico Semsrott i Mortiz Neumeier to niemieccy stand-uperzy, którzy swój talent komiczny wykorzystują by mówić o palących problemach współczesności i zdecydowanie przeciwstawiają się wszelkiego rodzaju niesprawiedliwościom.