Buntownicy: Buntuję się, więc jestem
Jennifer Weist, Disarstar, Blond, PTK i “Ton Steine Scherben” to niemieccy muzycy, których łączy jedno: wykorzystywanie twórczości do przekazywania radykalnych politycznych przesłań. Ci buntownicy mieszkają w squatach i piszą zaangażowane piosenki, np. sprzeciwiające się hasłom takich partii jak rosnąca w siłę ultraprawicowa AfD. Niekiedy ich działania balansują na granicy prawa.