Street & Urban ArtMurale: mur zamiast płótna
Choć murale malowane są na elewacjach i murach w przestrzeni publicznej, nie zawsze są dziełami graficiarzy. To obrazy, w których artyści zastępują płótna ścianami budynków, by wyjść ze swoją sztuką na zewnątrz i dotrzeć do szerokiej publiczności. Uliczne ekspozycje stają się alternatywą dla tradycyjnych galerii i muzeów.