Wlepki i szablony - czasem przyklejane, czasem malowane bezpośrednio na ścianach. Ich projekty powstają zazwyczaj w pracowni, ale miejscem ich, często nielegalnej, ekspozycji jest przestrzeń publiczna. Ten rodzaj sztuki miejskiej jest formą społecznego lub politycznego komentarza, ale bywa też po prostu odpowiedzią na prace innych twórców.