Street & Urban ArtGraffiti: bunt malowany sprayem?
Graffiti na stałe wpisało się w krajobraz naszych miast. Nie można go nie zauważyć i właśnie ta wszechobecność stanowi jego wyjątkową siłę. Tym, co liczy sie dla twórców graffiti jest pozostawienie swojego podpisu - indywidualnego lub zespołowego. Kluczem do sukcesu jest szybkość wykonania i oryginalność przekazu, a także znalezienie pomysłu na własny "partyzancki" styl działania.