Polska - życie w mikromieszkaniu
"Kiedy kicham, sąsiad zza ściany mówi 'na zdrowie'" żartuje Patrycja Łepkowska, 23-letnia lokatorka jednego z mikromieszkań w warszawskim "Hongkongu". Ostatnim krzykiem mody patodeweloperki w Polsce jest budowa takich "dziupli" - ciasnych, często ciemnych, a do tego bardzo drogich. Ale przy astronomicznych cenach nieruchomości są one często jedyną opcją dla kupujących.