Czarnoskórzy Niemcy. Historia Afroniemców.
"W Afryce byłem tylko raz w życiu, jako turysta" mówi Conrad Erben. Urodził się i wychował w Niemczech, jego językiem ojczystym jest niemiecki, a mimo to często słyszy pytanie skąd jest. Dla wielu bycie Czarnym nie idzie w parze z byciem Niemcem. Pięcioro Afroniemców opowiada o tym, jak rasizm odcisnął się na ich życiu.