Hard Life - Uprawiam seks za pieniądze
Andrada ma dwa cele: wyrwanie się z ubóstwa i wspomaganie rodziny w Rumunii. Drogą do ich realizacji jest praca w branży usług seksualnych w niemieckim Zagłębiu Ruhry. W reportażu opowiada otwarcie o swojej pracy, z której od czasu pandemii, coraz trudniej jest się jej utrzymać.