Hard Life - Chcę zostać znanym raperem
Nie łatwo wyrwać się ze swojego środowiska. Wie o tym Mikail, AKA Doctor Rafiq, który w swoich rapowanych z prędkością karabinu maszynowego tekstach śpiewa o otaczającej go beznadziei. Wierzy, że rap stanie się jego przepustką do lepszego życia.