Hard Life - Mieszkam na ulicy
Najpierw zbankrutował jego warsztat, potem przyszło rozstanie z partnerką. Problemy zaczęły się piętrzć i 4 lata temu Jan starcił wszystko. Odtąd mieszka na ulicach Kolonii. Nie ma wielkich widoków na powrót do normalnego życia. Kamera towarzyszy Janowi w jego codziennym życiu, przemieszczając się między bankami żywności i miejscami, w których rozkłada wieczorem swój śpiwór.