"Można się zaniedbać, odpuścić sobie, albo walczyć” - to motto Daniela. Po latach spędzonych w więzieniu, w kryzysie bezdomności i w uzależnieniu od narkotyków, podjął próbę zawalczenia o siebie. Teraz, na ulicach Düsseldorfu, sprzedaje gazetę wspierającą osoby w kryzysie bezdomności i stara się wyjść na prostą.