Hard Life - Pracuję w samym centrum getta
Mustafa ma 28 lat i wychował się w Ratingen-West w Düsseldorfie, które nadal uważa za swoją "dzielnię". Panuje tu wysokie bezrobocie, a mieszkańcy dzielnicy stanowią różnorodną mieszankę narodowości. Wielu z nich boryka się ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Mustafa prowadzi rodzinny sklepik w samym centrum dzielnicy, przy Berliner Platz. Śledzimy jego codzienne życie w otoczeniu wieżowców, przyjaciół i biedy.